سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترین کارها نزد خداوند، شتاب دربه جا آوردن نماز در اوّلِ وقتش است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

Bia2file

 
 
برنامه تبدیل تاریخ 1560 ساله(یکشنبه 88 مهر 26 ساعت 11:46 صبح )

www.bia2file.com

بوسیله این نرم افزار کوچک و کار آمد می توانید از روز هفته تولدتان مطلع شوید کافی است که تاریخ تولدتان را وارد نمایید. از دیگر امکانات این نرم افزار تبدیل تاریخ شمسی به میلاد و قمری و بالعکس است ...

 

1- تاریخ ورودی باید به صورت   yyyy/mm/dd   باشد. البته برای سالهایی که یک رقمی یا دورقمی یا سه رقمی می باشند لازم نیست که سال ورودی به صورت yyyy باشد. مثال :25/03/1365 حتما باید 03 وارد شود. 

2- در تبدیل تاریخ قمری به تاریخ های دیگر و بالعکس ، ممکن است که تاریخ یک یا دو روز اختلاف داشته باشد چون تاریخ قمری بر اساس رویت هلال ماه می باشد. لازم به ذکر است که تاریخ قمری تبدیل شده بر اساس تاریخ عربستان می باشد.

3- چنانچه از منوی ابزار گزینه تاریخ امروز را انتخاب کنید، تاریخ روز و تعداد روزهای گذشته از سال و تعداد روزهای مانده به پایان سال نمایش داده می شود.

4- چنانچه از منوی ابزار گزینه تبدیل تاریخ سریالی میلادی به تاریخ معمولی... را انتخاب کنید کادر تبدیل تاریخ سریالی میلادی به تاریخ معمولی... ظاهر می شود. در این کادر دو گزینه دیده می شود :

الف – تبدیل سریال به تاریخ: که برای تبدیل تاریخ هایی که به صورت سریال می باشند مانند 34551 به تاریخ معمولی که معادل آن 5/8/1998 است، به کار می رود.

ب- تبدیل تاریخ به سریال: که برای تبدیل تاریخ معمولی مانند 14/02/2008 به تاریخ سریالی به کار می رود.

توجه: این تبدیل از سال 1900 میلادی به بعد کاربرد دارد.

5- چنانچه بر روی دکمه لیست سالهای کبیسه شمسی کلیک کنید ، لیست سالهای کبیسه شمسی از سال 1 تا 1560 شمسی نمایش داده می شود.

توجه: سال هایی که در کنار آن علامت ستاره قرار دارد، کبیسه 5 ساله می باشند.

6- چنانچه بر روی دکمه لیست سالهای کبیسه میلادی کلیک کنید، لیست سالهای کبیسه میلادی از سال 1 تا 3000 میلادی نمایش داده می شود.

7- برای ذخیره لیست سال های کبیسه شمسی یا میلادی کافی است نشانگر موس را بر روی لیست نگه دارید تا متنی ظاهر شود سپس بر روی کلمه ذخیره کلیک کنید و پس از تعیین نام فایل آن را ذخیره کنید

8- گزینه لیست تاریخ روزهای سال شمسی، تاریخ روزهای سال مورد نظر را از اول فروردین تا آخر اسفند نمایش می دهد و می توانید در صورت تمایل آن را ذخیره کنید. لازم به ذکر است چنانچه رنگ کادر سال وارد شده صورتی شود نشان دهنده این است که سال مورد نظر کبیسه است.

 حجم کل: 2.40 MB

دانلود از طریق لینک مستقیم سایتwww.bia2file.com

 







بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:8  بازدید

مجموع بازدیدها: 118361  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «